SHGM Çağrı Merkezi: 444 60 01

ATPL Sınavlarına İlişkin Önemli Duyuru...

30 Temmuz 2017
Sayın Adaylar,

SHGM olarak 25 Temmuz-3 Ağustos 2017 tarihleri arasında yapılan ATPL sınavlarının başvuruları sırasında; Banka Sanal Pos Ödemesinde yaşanan aksaklık sebebiyle, adayların mağdur olmamaları ve sınav başvurusu yapabilmeleri için tüm adaylara 500TL ön yükleme yapılmış ve bu yapılan ön yükleme 28 Temmuz 2017 tarihi itibariyle tüm adaylardan geri alınmıştır. Temmuz 2017 döneminde sınava rezervasyon yapan ve giren adayların  eksi(-) kontürde olanların 04 Ağustos 2017 tarihine kadar ödemelerini tamamlamaları gerekmektedir. Gerekli ödemeyi yapmayanlara Sonuç Belgesi düzenlenmeyecek ve sonraki sınav dönemlerinde sınav randevusu verilmeyecektir. Ödeme yapmak için; kredi kartı ile işlem yapmak için önceden kullanılan SRS sistemindeki “Kredi Satın Al” bölümünden veya https://takas.shgm.gov.tr adresinden EFT/Havale ile işlem yapmaları gerekmektedir.

Takas sisteminden ödemelerin nasıl yapılacağı hakkında detaylı görsel kılavuza https://takas.shgm.gov.tr/gorselklavuz.html adresinden ulaşabilirsiniz.
 
Kontür durumu ile ilgili sorunu olan adayların e-posta yoluyla beyhan.koc(at)shgm.gov.tr adresine TCNO, ad, soyad ve durum hakkında açıklama içeren başvuru yapmaları gerekmektedir.

Bilgilerinize sunarız.
İlgililere önemle duyurulur.