SHGM Çağrı Merkezi: 444 60 01

İstanbul Havalimanı ‘Avrupa’nın En İyisi’ seçildi

İstanbul Havalimanı, Uluslararası Havalimanları Konseyi (ACI) tarafından düzenlenen "17th ACI Europe Awards" kapsamında 40 milyon yolcu üzerinde kategorisinde "Avrupa'nın En İyi Havalimanı" ve "Erişilebilir Havalimanı" ödüllerine layık görüldü.

Havacılık sektörünü negatif olarak etkileyen Covid -19 salgın sürecini başarıyla yöneten İstanbul Havalimanı, ulaşım ve ticaretin optimum seviyede devam etmesini sağlamasıyla takdir kazandı.

Tasarım aşamasından itibaren oluşturduğu erişilebilirlik kültürü ve engelsiz havalimanı konseptiyle ACI'nın "Erişilebilir Havalimanı" ödülünü alan İstanbul Havalimanı, terminalde hem kara hem hava tarafında oluşturduğu özel yolcu hizmet noktaları, görüntülü çağrı merkezi, sesli adımlar ve yetişkin alt değiştirme odaları gibi farklı hizmetleriyle dikkat çekti.

Erişilebilir asansör, Öncelikli geçiş noktaları, ve araç park noktaları, erişilebilir rota, çok özel misafir kartı ve ayçiçeği yaka kartı projeleriyle de erişilebilirlik standartlarının tümünü karşılayan havalimanı, standartların ötesinde sunduğu özel hizmetlerle sektöründe örnek olması ve oluşturduğu farkındalıkla, "seyahat etmenin herkesin hakkı" prensibi anlayışını benimsemesiyle de takdir edildi.

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü olarak başarılarından ötürü İstanbul Havalimanını tebrik ediyoruz.