SHGM Çağrı Merkezi: 444 60 01

Havacılık Uzman Yardımcılığı mülakat sonuçları açıklanmıştır.

5 Nisan 2018
Genel Müdürlüğümüzde İdari Hizmet Sözleşmeli ‘’Havacılık Uzman Yardımcısı’’ istihdamı için 20 Kasım 2017 tarihinde ilana çıkılmış 13 Ocak 2018 tarihinde adaylara yazılı sınav yapılmış ve mülakata katılmaya hak kazanan adayların sözlü sınavları 15-16 Mart 2018 tarihlerinde gerçekleştirilmiştir.
 
 
 
 
Kurumumuza yerleşmeye hak kazanan asil adayların 20 Nisan 2018 Cuma günü saat 16:00’a kadar “Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü, Gazi Mustafa Kemal Bulvarı No:128/A Maltepe/ANKARA” adresine şahsen veya posta yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir.
 
 
İSTENİLEN BELGELER
  1. Kişisel bilgi formu için tıklayınız.
  2. Diploma veya mezuniyet belgesinin (yurt dışındaki üniversitelerden mezun olan adaylar için YÖK tarafından denkliği onaylanmış belge) noter ya da mezun olduğu okul tarafından onaylanmış örneği ya da şahsen yapılacak müracaatlarda aslı gösterilmek kaydıyla fotokopisi Genel Müdürlüğümüz tarafından onaylanacaktır,
  3. T.C. Kimlik Numarasının bulunduğu Nüfus Cüzdanının fotokopisi,
  4. Erkek adaylar için yetkili askerlik şubelerince düzenlenmiş veya e-devlet kapısı üzerinden çıktısı alınmış barkodlu askerlik durum belgesi (Askerliğini yapmış olan adaylar için terhis belgesi),
  5. Son üç ay içerisinde alınmış sabıka kaydının olmadığına dair Cumhuriyet Savcılığından belge veya e-devlet kapısı üzerinden çıktısı alınmış barkodlu Adli Sicil Kaydı belgesi,
  6. 6 adet vesikalık fotoğraf (4,5x6 ebadında, Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak son 6 ay içerisinde çekilmiş),
  7. 3628 sayılı Kanunun ve Mal Bildiriminde Bulunulması Hakkında Yönetmelik hükümlerince doldurulması gereken Mal bildirim beyannamesi için tıklayınız. (Önlü-arkalı doldurularak kapalı zarfa konulmuş ve zarf üzerinde T.C. numarası ile Ad Soyadı belirtilmiş olacaktır)
  8. İmzalanması gereken Etik sözleşme için tıklayınız.
  9. Sağlık Beyanı tıklayınız. (Her türlü iklim koşullarında görevini sürekli yapmasına engel olabilecek hastalık veya sakatlığının bulunmadığının belirtilmesi gerekmektedir)
  10. Adres beyanı için tıklayınız.
  11. Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışmış veya çalışmakta olan adayların kurumlarından alacakları onaylı hizmet belgesi ya da çalıştığı kamu kurumunu, derece/kademesini, unvanını ve sicil numarasını belirtildiği bir dilekçe,
  12. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu için tıklayınız.( 2 nüsha olarak elektronik ortamda düzenlenip imzalanacaktır.)
  13. T.C kimlik numarası beyanı için tıklayınız.
       
Yerleşmeye hak kazanan asil adaylar, yukarıda belirtilen belgeleri tam ve eksiksiz olarak temin ederek başvuruda bulunmaları gerekmekte olup, adayların atanmaları ve adaylıklarına ilişkin işlemler 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu hükümlerine göre yapılacaktır.
 
Not: Atama için öngörülen koşulları karşılayamayan adaylar, yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybederler. 
 
 
İlgililere önemle duyurulur.