SHGM Çağrı Merkezi: 444 60 01

KPSS-2024/1 Yerleştirme Sonuçlarına Göre Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü Kadrolarına Yerleştirilenlere İlişkin Duyuru

1 Ağustos 2024
     2024/1 KPSS yerleştirme sonuçlarına göre Genel Müdürlüğümüzde bulunan kadrolara, ÖSYM tarafından yerleştirilen adaylardan istenilen belgeler aşağıda yer almaktadır. Adayların, atama işlemlerinin yapılabilmesi için aşağıda belirtilen belgeleri hazırlayarak, 16.08.2024 Cuma günü mesai bitimine kadar, “Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü Evrak Birimi, GMK Bulvarı No: 128/A Maltepe Çankaya / ANKARA “adresine şahsen veya gönderi (APS/Kargo/Posta olarak yapılacak müracaatlarda doğabilecek gecikmelerden Genel Müdürlüğümüz sorumlu olmayacaktır) yolu ile müracaat etmeleri gerekmektedir.


İSTENİLEN BELGELER 

1.  T.C. Kimlik Numarasının bulunduğu Nüfus Cüzdanının fotokopisi,

2. Diploma ya da mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği (Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtdışındaki öğretim kurumlarından mezun olanlar için diploma denklik belgesinin aslı veya onaylı örneği, www.turkiye.gov.tr e-Devlet kapısı üzerinden çıktısı alınmış barkodlu mezun belgesi),

3.  KPSS sonuç belgesi ile KPSS yerleştirme belgesinin doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı,

4. Son üç ay içerisinde alınmış sabıka kaydının olmadığına dair Cumhuriyet Savcılığından belge veya e-devlet kapısı üzerinden çıktısı alınmış barkodlu Adli Sicil Kaydı belgesi,

5. Erkek adaylar için yetkili askerlik şubelerince düzenlenmiş veya e-devlet kapısı üzerinden çıktısı alınmış barkodlu askerlik durum belgesi (Askerliğini yapmış olan adaylar için terhis belgesi),

6.  2 adet vesikalık fotoğraf (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak son 6 ay içerisinde çekilmiş),

7.  3628 sayılı Kanunun ve Mal Bildiriminde Bulunulması Hakkında Yönetmelik hükümlerince doldurulması gereken Mal bildirim beyannamesi (Duyuru ekinde yer alıyor olup, önlü-arkalı doldurularak kapalı zarfa konulmuş ve zarf üzerinde T.C. Kimlik Numarası ile Ad Soyad belirtilmiş olacaktır),

8. Her türlü iklim koşullarında görevini sürekli yapmasına engel olabilecek hastalık veya sakatlığının bulunmadığının belirtildiği Sağlık Beyanı,

9.   Adres beyanı

10. SGK Tescil ve Hizmet Döküm Belgesi (e-Devlet kapısı üzerinden barkodlu çıktı),

11. Halen bir kamu kurumunda veya daha önce 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi olarak çalışan adayların muvafakat işlemlerinin başlatılabilmesi için çalışılan kamu kurumu, derece-kademesi, unvanı ve sicil numarasının belirtildiği bir dilekçe,

12. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (Bilgisayar ortamında doldurularak ıslak imzalı olarak 1 nüsha gönderilecektir.)

13. Avukat kadrosuna yerleştirilen aday için Avukatlık Ruhsatnamesinin Aslı veya Onaylı Örneği,

Atanmaya hak kazanan adaylar, yukarıda belirtilen belgeleri tam ve eksiksiz olarak temin ederek başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
İlanen duyurulur.

Not: Atama için öngörülen koşulları karşılayamayan adaylar, yerleştirmeden doğan tüm haklarını kaybederler.



EKLER:
               
Mal Bildirimi Formu