SHGM Çağrı Merkezi: 444 60 01

Şikayet Formu

Yolcuların uçuşa kabul edilmemesi, seyahat sınıflarının düşürülmesi, uçuşlarının iptal edilmesi veya uçuşları sırasında gerçekleşen uzun süreli tehirler halinde, yolculara tanınan haklar 03.12.2011 tarih ve 28131 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Havayolu ile Seyahat eden Yolcuların Haklarına Dair Yönetmelik (SHY-YOLCU)” kapsamındadır.
 
Herhangi bir havayolu şirketine karşı, uçuşa kabul edilmeme, sınıf düşürme, iptal veya belirli bir uçuşta uzun süreli tehir ile ilgili olarak geçerli bir şikayete sahip olduklarına inanan yolcuların bu şikayetlerini öncelikle ilgili uçuşu gerçekleştiren havayolu şirketine sunmaları gerekmektedir.
 
Söz konusu havayolu şirketinin ilgili şikâyetinizi alması sonrasında tarafınıza 6 hafta içerisinde yanıt vermemesi durumunda veya söz konusu havayolu şirketinin yanıtından memnun olmamanız halinde aşağıda yer alan “Şikâyet Formunu” doldurarak destekleyici belgeler ile bize gönderebilirsiniz.
 
Bu şikayet formu sadece, uçuşa kabul edilmeme, sınıf düşürme, iptal veya herhangi bir uçuşun uzun süreli tehiri ile ilgili hallerde kullanılmalıdır.