SHGM Çağrı Merkezi: 444 60 01

SHGM, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi aldı

17 Ocak 2014
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü (SHGM), Türk Standartları Enstitüsü Başkanlığı'ndan TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazandı.

Kalite Yönetim Sistemi'nin kurulması ve geliştirilmesi amacıyla 2013 yılı içerisinde başlatılan çalışmalar çerçevesinde yönetim sisteminde kalite standartlarını sağlayan SHGM, ISO 9001 Belgesi'ne layık görüldü.

Kurum kadrosunun güçlendirilmesi, elektronik sistemlerin etkin kullanımı, eğitim politikası ve denetimlerde sağlanan etkinlikle iş süreçlerini geliştiren SHGM'nin geçtiğimiz yıl tamamlanarak uygulamaya konulan Kurumsal Kimlik çalışmalarının ardından, ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Belgesini de aldı.

Kurumsal yapı, hizmet memnuniyeti, toplanan verilerin analiz edilmesi, süreçlerin etkin yönetimi, iç denetim gibi konularda yönetim sisteminin kalitesi belgelendiren ISO 9001 Standardı ile SHGM, süreçleri daha etkin kontrol altında tutmayı ve sivil havacılık sektörüne daha iyi hizmet sunmayı hedefliyor.

Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur…