SHGM Çağrı Merkezi: 444 60 01

Özel Kalem

  • Makamın kurum içi/kurum dışı görüşme ve randevularını düzenleyerek iletişimini sağlamak.
  • Makama gelen ve giden her türlü dokümanın kontrolünü sağlamak, ilgili birime ulaştırılmasını sağlamak,
  • Makamın yapacağı toplantıları ve programları organize etmek, gerekli hazırlıkları yapmak; uygulamada istikrar ve tutarlılığı sağlamak için ilgili olan diğer birimlerle koordineli çalışmak,
  • Birimlerle, makam arasındaki koordinasyonu sağlamak,
  • Basın ve Halka İlişkiler Biriminin faaliyetlerini koordine etmek,
  • Organizasyon İşlemleri Biriminin faaliyetlerini koordine etmek,
Özel Kalem Müdürlüğü
E-posta ozelkalem@shgm.gov.tr
Faks (312) 215 35 19


Basın ve Halkla İlişkiler Birimi

  • Kurum/kuruluş için hazırlanan yazılı ve görsel çalışmaların (afiş, broşür, konuşma metni, dergi, kitap vb.) kontrolünü sağlamak,
  • Ulusal/yerel yazılı ve görsel basını günlük olarak incelemek ve üst yönetimle paylaşmak,
  • Kurum/kuruluşun basın ve dijital medya ile ilgili faaliyetlerini planlamak, yürütülmesini sağlamak,
  • Aylık basın bültenini hazırlamak,
  • Kurum/kuruluşun basın ilişkilerini yürütmek, basın mensuplarının bilgi, belge ve röportaj isteklerine cevap vermek,
  • Kurum/kuruluşun faaliyetlerinin takibi esnasında haber değeri olan konular ile ilgili haber oluşturmak,
  • Kurum/kuruluş adına çekilen fotoğraf ve videoları arşivlemek,
  • Kurum/kuruluşun dijital medya içeriklerinin kontrolünü sağlamak,
  • Kurum/kuruluş adına yapılan basılı ve dijital işlerin metnini hazırlamak,
  • Makamın konuşma metinlerini hazırlamak,
  • Kurum/kuruluşun sosyal medya hesaplarının yönetimini sağlamak,
  • CİMER sistemi üzerinden kurum/kuruluşa gönderilen başvuruların incelenerek ilgili birime yönlendirmek,
  • Makamın ziyaret, davet, karşılama ve uğurlama gibi hizmetlerini sağlamak, diğer kurum/kuruluşlar ile koordinasyonu sağlamak, katılım sağlanacak toplantılarda salon, masa ve oturma düzenlerini planlamak ve protokoldeki yerini belirlemek.
  
Organizasyon İşlemleri Birimi

  • Kurum/kuruluşun organizasyonlarını planlamak ve takip etmek,
  • Toplantı öncesi hazırlıkları yapmak,
  • Organizasyon checklistleri oluşturmak, zaman çizelgesi ve öncelikleri belirlemek,
  • Organizasyonlarda görev alacak personelleri belirlemek ve görev dağılımını yapmak,
  • Organizasyonun tedarikçi ilişkilerini yönetmek, bütçe belirlemek ve etkinliğin tanıtım faaliyetlerini planlanmak,